Merken » A » Houtachtig Aromatische « Groepen

aquatisch
fris
aldehydisch
vanille

Via Dei Calzaiuoli van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone is een Houtachtig Aromatische geur voor heren. De Parfumeur achter dit parfum is Fernanda Russo. Topnoten zijn Waterachtige noten, Aldehyden en Sinaasappel; hartnoten zijn Magnolia en Vanille; Basisnoten zijn Dille, Specerijen en Vijgeblad.

Waterachtige noten Aldehyden Sinaasappel

Magnolia Vanille

Dille Specerijen Vijgeblad

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Via Dei Calzaiuoli by Antica Erboristeria e Spezieria San Simone.

Via Dei Calzaiuoli Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Dei Calzaiuoli fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Dei Calzaiuoli, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Via Dei Calzaiuoli van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Via Dei Calzaiuoli van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Aromatische
Cafe Parfums Cafe-Cafe pour Homme Gianfranco Ferre GF Ferre Bluemusk Acqua di Parma Acqua di Parma Blu Mediterraneo - Cipresso di Toscana Etro Magot Germaine Monteil Royal Secret for Men Borotalco Acqua di Borotalco Olivier Durbano Turquoise Christian Audigier Ed Hardy Hearts & Daggers for Him CB I Hate Perfume Greenbriar 1968 Skeem Cypress Bark Laurence Dumont Eau de Cologne - Vetiver Adidas Adidas Moves Pulse Him