Merken » A » Houtachtig Kruidige « Groepen

warm kruidig
muskachtig
cocoa
witte bloemen

Via Dei Bastioni van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone is een Houtachtig Kruidige geur voor heren. De Parfumeur achter dit parfum is Fernanda Russo. Topnoot is Water Jasmijn; hartnoten zijn Muskus en Cacao dop; Basisnoten zijn Dille, Specerijen en Chili peper.

Water Jasmijn

Muskus Cacao dop

Dille Specerijen Chili peper

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Via Dei Bastioni by Antica Erboristeria e Spezieria San Simone.

Via Dei Bastioni Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Dei Bastioni fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Antica Erboristeria e Spezieria San Simone Via Dei Bastioni, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Via Dei Bastioni van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Via Dei Bastioni van Antica Erboristeria e Spezieria San Simone geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Kruidige
Cerruti 1881 Amber pour Homme Giorgio Armani Armani Mania Dolce&Gabbana The One for Men Roccobarocco Gold Jeans Cologne Canali Canali Style Geoffrey Beene Bowling Green Maitre Parfumeur et Gantier Santal Noble Estée Lauder Brasil Dream for Him Lancetti Suspense Jeanne Arthes Boum Pour Homme Bath House Spanish Fig and Nutmeg Lucy B Royal Green Fig and Vanilla Woods