Merken » A » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

Silver Cristal Amouage voor dames

balsemachtig
warm kruidig
vanille

Silver Cristal van Amouage is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Silver Cristal werd uitgebracht in 1996. Topnoten zijn Cyclamen, Geranium, Wortel, Lelietje-van-dalen, Roos en Ylang-Ylang; hartnoten zijn Kruidnagelen, Heliotroop (Vanillebloem), Iris, Jasmijn, Perzik en Pruim; Basisnoten zijn Amber, Eikenmos, Guaiac hout, Sandelhout, Vanille, Wierook, Ceder en Civet.

Cyclamen Geranium Wortel Lelietje-van-dalen Roos Ylang-Ylang

Kruidnagelen Heliotroop (Vanillebloem) Iris Jasmijn Perzik Pruim

Amber Eikenmos Guaiac hout Sandelhout Vanille Wierook Ceder Civet

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Silver Cristal by Amouage.

Silver Cristal Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Amouage Silver Cristal fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Amouage Silver Cristal, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Silver Cristal van Amouage naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Silver Cristal van Amouage geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Kenzo Flower by Kenzo Le Parfum Bvlgari Petits et Mamans Lacoste Lacoste Pour Femme Al-Rehab Lansy Perfect Sense Mane Yu Max Mara Le Parfum Byblos Essence Oriflame Volare Salvador Dali Little Kiss Me Melange Perfume Blue Box Perfumes - No. 7 Morris Occhi Verdi Batik Paris Hilton Passport South Beach