Merken » A » Aromatisch Fruitige « Groepen

kaneel
fruitig
groen
L`Homme Adventure Alan Bray voor heren Plaatjes

L`Homme Adventure van Alan Bray is een Aromatisch Fruitige geur voor heren. Dit is een nieuw parfum. L`Homme Adventure werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Bergamot, Appel en Geranium; hartnoten zijn Vetiver, Sandelhout en Ceder; Basisnoten zijn Kruidnagelen, Kaneel, Eikenmos en Muskus.

Bergamot Appel Geranium

Vetiver Sandelhout Ceder

Kruidnagelen Kaneel Eikenmos Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about L`Homme Adventure by Alan Bray.

L`Homme Adventure Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Alan Bray L`Homme Adventure fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Alan Bray L`Homme Adventure, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan L`Homme Adventure van Alan Bray naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van L`Homme Adventure van Alan Bray geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatisch Fruitige
Nikos Nikos Sculpture Fresh Blue Calvin Klein Eternity Summer for Men 2007 Benetton Essence of United Colors of Benetton Man B Never Too Busy To Be Beautiful Ladyboy Sage Machado Amber & Carnelian Smell Bent Mocktail Avon Blue Rush Intense Lubin Figaro Ortigia Sicilia Pomegranate Susanne Lang Sula Lovebirds Tropical Solinotes Mure Pierre Guillaume Aube Pashmina