Merken » A » Oriëntaalse Vanille « Groepen

Kokosnoot
nootachtig
zoet
Noria Al-Rehab voor dames en heren Plaatjes

Noria van Al-Rehab is een Oriëntaalse Vanille geur voor dames en heren. Het parfum bevat Kokosnoot, Muskus, Rosa Damascena, Jasmijn, Citrusvruchten, Agarhout (Oud), Sandelhout, Amber en Amandel.

Kokosnoot Muskus Rosa Damascena Jasmijn Citrusvruchten Agarhout (Oud) Sandelhout Amber Amandel

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Noria by Al-Rehab.

Noria Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Al-Rehab Noria fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Al-Rehab Noria, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Noria van Al-Rehab naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Noria van Al-Rehab geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Vanille
La Perla Eclix Anna Sui Sui Dreams Liz Claiborne Spark The Body Shop Vanilla Perfume Oil Ulric de Varens Varens Original Indian Secret Roxana Illuminated Perfume Chocolate: Figure 2: Cerise Ulric de Varens Mini Sexy Les Petits Plaisirs Vanille Troublante Corine de Farme Douceur Nature Vanilla Yves Rocher Ode a L'amour Tendrement Hilde Soliani Vani Chic Yosh The Heart Is Deceitful Above All Things