Merken » A » Bloemige « Groepen

roos
zoet
fruitig
Contessa di Castiglione Lady Silver Acqua di Genova voor dames Plaatjes

Contessa di Castiglione Lady Silver van Acqua di Genova is een Bloemige geur voor dames. Contessa di Castiglione Lady Silver werd gelanceerd in de jaren 2010. Topnoten zijn Bergamot, Kardemom, Lotus en Citroenschil; hartnoten zijn Turkse roos, Rode bes en Viooltje; Basisnoten zijn Amandel bloesem en White Musk.

Bergamot Kardemom Lotus Citroenschil

Turkse roos Rode bes Viooltje

Amandel bloesem White Musk

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Contessa di Castiglione Lady Silver by Acqua di Genova.

Contessa di Castiglione Lady Silver Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Acqua di Genova Contessa di Castiglione Lady Silver fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Acqua di Genova Contessa di Castiglione Lady Silver, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Contessa di Castiglione Lady Silver van Acqua di Genova naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Contessa di Castiglione Lady Silver van Acqua di Genova geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Carolina Herrera Chic Nutrimetics Ooh La La Bond No 9 Fashion Avenue Lise Watier Capteur de Reves Roja Dove Scandal Nicolai Parfumeur Createur Sacrebleu Christian Dior Les Creations de Monsieur Dior Forever and Ever Tokyo Milk Parfumarie Curiosite Waltz No.14 Stella McCartney Sheer Stella 2010 Yardley English Rose Henri Bendel Rare Mimosa Jill Stuart Jasmin Fleur