Merken » A » Bloemig Fruitige « Groepen

Kokosnoot
witte bloemen
zoet
amber

Contessa di Castiglione Lady Gold van Acqua di Genova is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Contessa di Castiglione Lady Gold werd gelanceerd in de jaren 2010. Topnoten zijn Zwarte bes, Witte perzik en Fresia; hartnoten zijn Roos, Jasmijn, Kokosnoot en Hazelnoot; Basisnoten zijn Patchouli, Amber en Muskus.

Zwarte bes Witte perzik Fresia

Roos Jasmijn Kokosnoot Hazelnoot

Patchouli Amber Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Contessa di Castiglione Lady Gold by Acqua di Genova.

Contessa di Castiglione Lady Gold Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Acqua di Genova Contessa di Castiglione Lady Gold fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Acqua di Genova Contessa di Castiglione Lady Gold, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Contessa di Castiglione Lady Gold van Acqua di Genova naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Contessa di Castiglione Lady Gold van Acqua di Genova geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Alfred Sung Bijou Aftelier Orchid Single Etienne Aigner Aigner Too Feminine Christian Dior J`Adore Gold Supreme (Divinement Or) Fragonard Caresse Guerlain Insolence Shimmering Edition Voluspa Corsica Gale Hayman Golden Delicious Rasasi Innocence Jeanne Arthes Arthes You & Me Roccobarocco Tre LR LR Classics Santorini