Merken » A » Oriëntaals Kruidige « Groepen

roos
oudh
warm kruidig
leer
Ode Acca Kappa voor dames en heren Plaatjes Ode Acca Kappa voor dames en heren Plaatjes

Ode van Acca Kappa is een Oriëntaals Kruidige geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Ode werd uitgebracht in 2016. Het parfum bevat Agarhout (Oud), Saffraan, Roos en Gember.

Agarhout (Oud) Saffraan Roos Gember

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Ode by Acca Kappa.

Ode Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Acca Kappa Ode fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Acca Kappa Ode, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Ode van Acca Kappa naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Ode van Acca Kappa geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Kruidige
Perry Ellis 360° Red for Men Lalique Lalique Pour Homme Equus Penhaligon`s Malabah Bois 1920 Classic 1920 Arrogance Arrogance Man Kylie Minogue Inverse Cartier Les Heures de Cartier: L`Heure Mysterieuse XII Perry Ellis Perry Black for Him Franck Olivier Passion Man Avon Christian Lacroix Absynthe for Him Lubin Inedite Anya`s Garden Amberess