Merken » A » Bloemig Groene « Groepen

Absolument Absinthe Absolument Parfumeur voor dames

Heb ik: 1

groen
Absolument Absinthe Absolument Parfumeur voor dames Plaatjes

Absolument Absinthe van Absolument Parfumeur is een Bloemig Groene geur voor dames. Absolument Absinthe werd uitgebracht in 2006. Absolument Absinthe is gecreëerd door Pascal Rolland en Marc Villaceque. Topnoten zijn Chinese zwarte thee, Bergamot, Cannabis en Mandarijn; hartnoten zijn Nootmuskaat, Galbanum (Gomhars), Jasmijn, Ylang-Ylang , Lelietje-van-dalen, Lotus, Kardemom en Absinth-alsem (Artemisia absinthium); Basisnoten zijn Sandelhout en Muskus.

Chinese zwarte thee Bergamot Cannabis Mandarijn

Nootmuskaat Galbanum (Gomhars) Jasmijn Ylang-Ylang Lelietje-van-dalen Lotus Kardemom Absinth-alsem (Artemisia absinthium)

Sandelhout Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Absolument Absinthe by Absolument Parfumeur.

Absolument Absinthe Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Absolument Parfumeur Absolument Absinthe fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Absolument Parfumeur Absolument Absinthe, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Absolument Absinthe van Absolument Parfumeur naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Absolument Absinthe van Absolument Parfumeur geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Groene
Alfred Sung Paradise L`Occitane en Provence The Vert a la Menthe (Green Tea with Mint) The Body Shop Japanese Cherry Blossom Eau de Toilette Salvador Dali Eau de Dali Gap Gap Blue No.655 For Her Frapin Esprit de Fleurs Floris Seringa Fragonard Eau de Bonheur Yves Rocher Nature Hugh Parsons 99 Regent Street Yves Rocher Chevrefeuille Jeanne Arthes Boum Muscat