Merken » » Bloemige « Groepen

balsemachtig
muskachtig
amber
patchoeli

Obelisk van Água de Cheiro is een Bloemige geur voor dames. Topnoot is Citrusvruchten; hartnoot is Bloemige Noten; Basisnoten zijn Amber, Muskus, Patchouli en Sandelhout.

Citrusvruchten

Bloemige Noten

Amber Muskus Patchouli Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Obelisk by Água de Cheiro.

Obelisk Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Água de Cheiro Obelisk fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Água de Cheiro Obelisk, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Obelisk van Água de Cheiro naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Obelisk van Água de Cheiro geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Liz Claiborne Curve Soul Vintage Victorio & Lucchino Hechizo Guerlain Lovely Cherry Blossom Gold Sparkles Jo Malone London Lotus Blossom & Water Lily Kenzo Flower by Kenzo Winter Flowers Mariah Carey Luscious Pink Deluxe Edition Parfum Pacifica Waikiki Pikake Susanne Lang Lotus Blossom Crazylibellule and the Poppies Les Garconnes Pompon Gardenia Red Flower Organic Perfume Champa Skeem Vintage Peony Jill Stuart Night Jewel