Merken » » Bloemig Fruitige « Groepen

zoet
Video's
Deborah Secco Água de Cheiro voor dames Video's
Deborah Secco Água de Cheiro voor dames Plaatjes

Deborah Secco van Água de Cheiro is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Deborah Secco werd uitgebracht in 2011. Topnoten zijn Bergamot, aardbei, Druiven en Mandarijn; hartnoten zijn Viooltje, Jasmijn, Gardenia en Groene noten; Basisnoten zijn Muskus, Vanille, Sandelhout, Witte houtsoorten en Amber.

Bergamot aardbei Druiven Mandarijn

Viooltje Jasmijn Gardenia Groene noten

Muskus Vanille Sandelhout Witte houtsoorten Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Deborah Secco by Água de Cheiro.

Deborah Secco Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Água de Cheiro Deborah Secco fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Água de Cheiro Deborah Secco, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Deborah Secco van Água de Cheiro naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Deborah Secco van Água de Cheiro geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Escada Escada Sport  Feeling Free Versace Versus Time For Energy Parfums Elite Elite Gold Limited Edition Revlon Charlie White Orlane Fleurs d`Orlane Lollia Breathe Boadicea the Victorious Magnificent Parfums Berdoues 1902 Lavande D.S. & Durga Silent Grove Philosophy Eternal Grace Nicolai Parfumeur Createur Mimosaique Jeanne Arthes Cotton Club Women