Merken » T-Z » Oriëntaals Bloemige « Groepen

witte bloemen
amber
dierlijk
balsemachtig

Rush van Victoria`s Secret is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Rush werd gelanceerd in de jaren 2010. hartnoot is Witte bloemen; Basisnoot is Amber.

Witte bloemen

Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Rush by Victoria`s Secret.

Rush Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Victoria`s Secret Rush fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Victoria`s Secret Rush, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Rush van Victoria`s Secret naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Rush van Victoria`s Secret geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Kenzo Summer by Kenzo Elizabeth Arden Splendor Donna Karan DKNY Delicious Night Carlos Santana Carlos Santana for Women Joop! Joop! Nuit d`Ete Floris Zinnia The Party The Garden Party Iris O Boticario Glamour Secrets Rose DSH Perfumes Un Soir d'ete Provencal Jacques Fath Eau de Fath Bogner Bogner Wood Women Six Scents Six Scents Series Three 2 Mary Katrantzou: Trompe L'Oleil