Merken » T-Z » Bloemige « Groepen

Blush Victoria`s Secret voor dames

witte bloemen
aquatisch
fris

Blush van Victoria`s Secret is een Bloemige geur voor dames. Blush werd gelanceerd in de jaren 2010. Het parfum bevat Grapefruit bloesem en Magnolia.

Grapefruit bloesem Magnolia

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Blush by Victoria`s Secret.

Blush Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Victoria`s Secret Blush fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Victoria`s Secret Blush, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Blush van Victoria`s Secret naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Blush van Victoria`s Secret geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Bvlgari Rose Essentielle Laura Biagiotti Biagiotti Due Donna Yves Rocher Ming Shu Fleur Rare Yves Rocher Tendre Jasmin Guerlain Aqua Allegoria Cherry Blossom Kenzo Flower by Kenzo Spring Fragrance Yves Saint Laurent Elle Shocking Le Couvent des Minimes Fleur d`Oranger Eclectic Collections Excellence Tallulah Jane Leotie Keiko Mecheri Mogador Benetton Gold