Merken » T-Z » Houtachtig Bloemige Musk « Groepen

Tendenza Van Gils voor heren

Heb ik: 4

zoet
Tendenza Van Gils voor heren Plaatjes Tendenza Van Gils voor heren Plaatjes

Tendenza van Van Gils is een Houtachtig Bloemige Musk geur voor heren. Topnoten zijn Kaneel, Bergamot, Limoen, Jeneverbes, Rode appel, Munt, Ananas en Meloen; hartnoten zijn Lavendel, Jasmijn, Geranium, Lelietje-van-dalen en Viooltje; Basisnoten zijn Vetyver, Muskus, Iris, Sandelhout, Patchouli, Ceder uit Virginia, Amber en Vanille.

Perfume rating: 5.00 out of 5 with 2 votes.

Kaneel Bergamot Limoen Jeneverbes Rode appel Munt Ananas Meloen

Lavendel Jasmijn Geranium Lelietje-van-dalen Viooltje

Vetyver Muskus Iris Sandelhout Patchouli Ceder uit Virginia Amber Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tendenza by Van Gils.

Tendenza Parfumbeoordelingen

Joeri
Joeri

Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Mijn dochter vind hem echt top, maar ik zie me hem zelf zeker niet dragen. Zoete besjes, appel,... Hier ben ik echt nog niet klaar voor. Houdt wel superlang op de huid! Of misschien beter uitgedrukt, verschrikkelijk lang.

Jun
2016
gert1980
gert1980

topgeur!ik begrijp niet dat deze uit het gamma is verdwenen!samen met between sheets de beste geur van van gils

Jun
2012

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Van Gils Tendenza fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Van Gils Tendenza, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Tendenza van Van Gils naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tendenza van Van Gils geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Bloemige Musk
Salvatore Ferragamo Incanto Pour Homme Moschino Uomo? Escentric Molecules Molecule 01 Escentric Molecules Escentric 01 Carolina Herrera 212 Men Splash Yves Saint Laurent L`Homme Yves Saint Laurent design by Jean Nouvel Lancome Magnifique Lacoste Style in Play Jo Malone Wild Fig & Cassis Jean Charles Brosseau Atlas Cedar Jovan Jovan Musk for Men Esteban Ambrorient