Merken » T-Z » Houtachtig Bloemige Musk « Groepen

Tendenza Van Gils voor heren
afkeer

Heb ik: 3

Tendenza Van Gils voor heren Plaatjes Tendenza Van Gils voor heren Plaatjes

Tendenza van Van Gils is een Houtachtig Bloemige Musk geur voor heren. Topnoten zijn Kaneel, Bergamot, Limoen, Jeneverbes, Rode appel, Munt, Ananas en Meloen; hartnoten zijn Lavendel, Jasmijn, Geranium, Lelietje-van-dalen en Viooltje; Basisnoten zijn Vetyver, Muskus, Iris, Sandelhout, Patchouli, Ceder uit Virginia, Amber en Vanille.

Kaneel Bergamot Limoen Jeneverbes Rode appel Munt Ananas Meloen

Lavendel Jasmijn Geranium Lelietje-van-dalen Viooltje

Vetyver Muskus Iris Sandelhout Patchouli Ceder uit Virginia Amber Vanille

Belangrijkste geurnoten op basis van uw stemmen

Als u dit parfum kent, klik dan op de juiste omschrijvingen in de parfum-piramide om de belangrijkste noten te selecteren

Gebruikers stemmen

Gebruikers stemmen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Tendenza by Van Gils.

Tendenza Parfumbeoordelingen

gert1980
gert1980

topgeur!ik begrijp niet dat deze uit het gamma is verdwenen!samen met between sheets de beste geur van van gils

Jun
2012

Wordt lid van deze online parfum community en u kunt uw eigen beoordelingen toevoegen.

Tendenza by Van Gils 5.00 out of 5 based on 2 ratings and 1 user reviews

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Van Gils Tendenza fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als u meer informatie hebt over Van Gils Tendenza, dan kan u dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een personal perfume review. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en u mag Tendenza classificeren op basis van Van Gils. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vindt u externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Tendenza van Van Gils geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Houtachtig Bloemige Musk
Calvin Klein Calvin Escentric Molecules Molecule 01 Escentric Molecules Escentric 01 Carolina Herrera 212 Men Splash Kenneth Cole RSVP Ralph Lauren Romance Silver Etienne Aigner Aigner White Man Lancome Magnifique Neil Morris Clear Serge Lutens Bois de Violette Dolce&Gabbana D&G Anthology L`Amoureux 6 Swiss Arabian Dehn El Ood Malaki