Merken » R S » Oriëntaals Bloemige « Groepen

Heb ik: 1

fruitig
zoet
balsemachtig
Wild Elixir Shakira voor dames Plaatjes Wild Elixir Shakira voor dames Plaatjes Wild Elixir Shakira voor dames Plaatjes

Wild Elixir van Shakira is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Wild Elixir werd uitgebracht in 2013. De Parfumeur achter dit parfum is Sonia Constant. Het parfum bevat Mandarijn, Bergamot, Zwarte bes, Perzik, Oranjebloesem, Roos, Ceder, Sandelhout en Patchouli.

Mandarijn Bergamot Zwarte bes Perzik Oranjebloesem Roos Ceder Sandelhout Patchouli

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Wild Elixir by Shakira.

Wild Elixir Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Shakira Wild Elixir fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Shakira Wild Elixir, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Wild Elixir van Shakira naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Wild Elixir van Shakira geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Divine L'Infante Al-Rehab Taif Miss Sixty Miss Sixty Yves Saint Laurent Cinema Festival Panouge Isabey Gardenia Al Haramain Perfumes Marwah Leonard Leonara Puredistance I Alfred Sung Pure Moment DSH Perfumes Route d'Iris Remy Latour L'Elue Premiere Schiaparelli Zut