Merken » R S » Oriëntaals Bloemige « Groepen

Wild Elixir Shakira voor dames

Wild Elixir Shakira voor dames
afkeer

Wild Elixir Shakira voor dames Plaatjes Wild Elixir Shakira voor dames Plaatjes Wild Elixir Shakira voor dames Plaatjes

Wild Elixir van Shakira is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Wild Elixir werd uitgebracht in 2013. Het parfum bevat Mandarijn, Bergamot, Zwarte bes, Perzik, Oranjebloesem, Roos, Ceder, Sandelhout en Patchouli.

Mandarijn Bergamot Zwarte bes Perzik Oranjebloesem Roos Ceder Sandelhout Patchouli

Belangrijkste geurnoten op basis van uw stemmen

Als u dit parfum kent, klik dan op de juiste omschrijvingen in de parfum-piramide om de belangrijkste noten te selecteren

Gebruikers stemmen

Gebruikers stemmen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Wild Elixir by Shakira.

Wild Elixir Parfumbeoordelingen

Wordt lid van deze online parfum community en u kunt uw eigen beoordelingen toevoegen.

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Shakira Wild Elixir fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als u meer informatie hebt over Shakira Wild Elixir, dan kan u dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een personal perfume review. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en u mag Wild Elixir classificeren op basis van Shakira. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vindt u externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Wild Elixir van Shakira geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Calvin Klein Obsession Night Woman Cerruti Cerruti 1881 Collection Ayala Moriel Ayala Chopard Wish Magical Nights Avon Far Away Carla Fracci Hamlet Ellie Perfume Ellie Nuit Lolita Lempicka Eau de Minuit - Midnight Fragrance Le Jardin Retrouve Eau de Tubereuse Annayake Miyabi Woman Orlane Autour du Coquelicot Pascal Morabito Nagada