Merken » N-Q » Bloemig Groene « Groepen

Gym Woman Pull and Bear voor dames

witte bloemen
roos
Gym Woman Pull and Bear voor dames Plaatjes

Gym Woman van Pull and Bear is een Bloemig Groene geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Gym Woman werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Groene appel, Citroenblad en Grapefruit; hartnoten zijn Jasmijn, Roos, Viooltje en Ceder; Basisnoten zijn White Musk, Sandelhout en Amber.

Groene appel Citroenblad Grapefruit

Jasmijn Roos Viooltje Ceder

White Musk Sandelhout Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Gym Woman by Pull and Bear.

Gym Woman Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Pull and Bear Gym Woman fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Pull and Bear Gym Woman, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Gym Woman van Pull and Bear naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Gym Woman van Pull and Bear geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Groene
Chloe Chloe Innocence Ralph Lauren Safari Isabella Rossellini Manifesto Christian Dior Remember Me L`Occitane en Provence Eau d'Azur Givenchy Oblique Fast Forward Avon Wish of Luck Jean Charles Brosseau Fleurs d`Ombre Violette - Menthe Avon Simple Elements Meadow Dew Fragonard Eau de Bonheur Yosh Stargazer 7.71 Berkeley Square White Tea