Merken » N-Q » Citrus Aromatische « Groepen

Buddy Fraîche Pull and Bear voor heren

balsemachtig
groen
Buddy Fraîche Pull and Bear voor heren Plaatjes

Buddy Fraîche van Pull and Bear is een Citrus Aromatische geur voor heren. Buddy Fraîche werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Gember, Grapefruit, Munt, Citroen, Roze peper, Groene noten en Anijs; hartnoten zijn Jasmijn, Geranium, Wierook, Ceder en Roos; Basisnoten zijn Amber, Patchouli, Vetiver, Tabak, mos, Sandelhout en Labdanum.

Gember Grapefruit Munt Citroen Roze peper Groene noten Anijs

Jasmijn Geranium Wierook Ceder Roos

Amber Patchouli Vetiver Tabak mos Sandelhout Labdanum

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Buddy Fraîche by Pull and Bear.

Buddy Fraîche Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Pull and Bear Buddy Fraîche fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Pull and Bear Buddy Fraîche, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Buddy Fraîche van Pull and Bear naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Buddy Fraîche van Pull and Bear geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus Aromatische
Thierry Mugler Cologne Summer Flash Christian Dior Eau Sauvage Fraicheur Cuir L`Occitane en Provence Eau du Badian Avon Wish of Happiness Avon Fire Me Up Cattier Eau du Verger Clive Christian 1872 Men O Boticario Nativa Spa  Petitgrain + Cedar Tonatto Profumi Anena Le Couvent des Minimes Eau des Minimes Cologne Amway Opportune Sport Bath and Body Works Citron