Merken » N-Q » Citrus Aromatische « Groepen

1991 Him Pull and Bear voor heren

1991 Him Pull and Bear voor heren

1991 Him Pull and Bear voor heren Plaatjes

1991 Him van Pull and Bear is een Citrus Aromatische geur voor heren. 1991 Him werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Citroen, Rozemarijn, Lavendel, Bergamot en Viooltje; hartnoten zijn Ceder, Petitgrain olie (stengels en blaadjes), Gember, Ananas en Roos; Basisnoten zijn Sandelhout, Vetiver, mos, Muskus, Amber en Vanille.

Citroen Rozemarijn Lavendel Bergamot Viooltje

Ceder Petitgrain olie (stengels en blaadjes) Gember Ananas Roos

Sandelhout Vetiver mos Muskus Amber Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about 1991 Him by Pull and Bear.

1991 Him Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Pull and Bear 1991 Him fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Pull and Bear 1991 Him, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan 1991 Him van Pull and Bear naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van 1991 Him van Pull and Bear geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus Aromatische
Cartier Eau de Cartier Annick Goutal Les Nuits d'Hadrien Tommy Bahama Set Sail St. Barts for Men Campos de Ibiza Mandarina Air-Val International Winnie The Pooh Giorgio Armani Armani Prive Oranger Alhambra Aveda Aveda Men Pure-formance Aroma Spray Elizabeth Arden Daytona 500 M. Asam No.1 Creed Acier Aluminium Tallulah Jane 333 Anamor You Are