Merken » N-Q » Bloemige « Groepen

roos
ozonisch
aquatisch
1991 Her Pull and Bear voor dames Plaatjes

1991 Her van Pull and Bear is een Bloemige geur voor dames. 1991 Her werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Mandarijn, Watermeloen en Honing; hartnoten zijn Roos en Fresia; Basisnoten zijn Iris, Sandelhout, Muskus en Ceder.

Mandarijn Watermeloen Honing

Roos Fresia

Iris Sandelhout Muskus Ceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about 1991 Her by Pull and Bear.

1991 Her Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Pull and Bear 1991 Her fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Pull and Bear 1991 Her, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan 1991 Her van Pull and Bear naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van 1991 Her van Pull and Bear geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Celine Dion Celine Dion Parfum Notes Guerlain Aqua Allegoria Pivoine Magnifica Alfred Sung Bai Ella Mikao Yujin Star Ineke After My Own Heart Avon Summer White Avon Candid Egofacto Me Myself & I Maitre Parfumeur et Gantier Magnolia Pourpre Roberto Verino Gold Bouquet Dana Love's Baby Soft Lalique Fleur de Cristal