Merken » N-Q » Bloemige Fruitige Gourmand « Groepen

Imperial White Peter Jacobs Parfum voor dames

roos
witte bloemen
patchoeli

Imperial White van Peter Jacobs Parfum is een Bloemige Fruitige Gourmand geur voor dames. Imperial White werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Peter Jacobs. Het parfum bevat Roos, Sinaasappel, Bergamot, Patchouli, Vetiver en Jasmijn.

Roos Sinaasappel Bergamot Patchouli Vetiver Jasmijn

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Imperial White by Peter Jacobs Parfum.

Imperial White Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Peter Jacobs Parfum Imperial White fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Peter Jacobs Parfum Imperial White, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Imperial White van Peter Jacobs Parfum naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Imperial White van Peter Jacobs Parfum geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige Fruitige Gourmand
Deborah Be Gourmand - Soft Sugar Oscar de la Renta Oscar Fresh Vanilla The Body Shop Chymara Bath and Body Works Black Raspberry Vanilla Tokyo Milk Parfumarie Curiosite I Want Candy Love Passport Fairy Wish Gres Caline Night Revlon Electric Youth by Debbie Gibson Des Filles a la Vanille Toi Mon Ange Parfums de Coeur Sexiest Fantasies Va Va Voom En Voyage Perfumes Carmel de Ville Ulric de Varens Creation N° 30