Merken » N-Q » Oriëntaalse « Groepen

patchoeli
kaneel
balsemachtig
dierlijk

Clandestine Clara van Penhaligon`s is een Oriëntaalse geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Clandestine Clara werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Sophie Labbé. Het parfum bevat Amber, Patchouli en Kaneel.

Amber Patchouli Kaneel

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Clandestine Clara by Penhaligon`s.

Clandestine Clara Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Penhaligon`s Clandestine Clara fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Penhaligon`s Clandestine Clara, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Clandestine Clara van Penhaligon`s naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Clandestine Clara van Penhaligon`s geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Gai Mattiolo That's Amore! Lui Montale Aoud Ambre Comme des Garcons Comme des Garcons Series 7 Sweet: Burnt Sugar Renee Amber Ramon Molvizar Musk Oriental Goldskin Coty Raw Vanilla Ava Luxe Sacred Memoire Liquide Encens Liquide Norma Kamali Incense David & Victoria Beckham Intimately Yours Men Burberry Burberry Brit New Year Edition Pour Femme Gutenberg Parfums Gutenberg Woman