Merken » N-Q » Bloemige « Groepen

Kaiak Aventura Natura voor dames

Kaiak Aventura Natura voor dames

roos
fris

Kaiak Aventura van Natura is een Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Kaiak Aventura werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Veronica Kato. Topnoten zijn Bergamot en Mandarijn; hartnoten zijn Jasmijn, Roos en Pioenroos; Basisnoten zijn Muskus en Sandelhout.

Bergamot Mandarijn

Jasmijn Roos Pioenroos

Muskus Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Kaiak Aventura by Natura.

Kaiak Aventura Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Natura Kaiak Aventura fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Natura Kaiak Aventura, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Kaiak Aventura van Natura naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Kaiak Aventura van Natura geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Christian Dior Poison Tendre L`Occitane en Provence Eau de Miel Vera Wang Bouquet Too Faced Love Hangover Prada No5 Narciso Bond No 9 Park Avenue Marc Rosen Shanghai Fragonard Bleu Riviera Ulric de Varens Varens essentiel Iris Romantique Le Jardin Retrouve The Lys Teo Cabanel Early Roses Novaya Zarya Milaya Dnem