Merken » M » Oriëntaals Kruidige « Groepen

Calibre Senses for Men Milton Lloyd voor heren

Calibre Senses for Men Milton Lloyd voor heren

muskachtig

Calibre Senses for Men van Milton Lloyd is een Oriëntaals Kruidige geur voor heren. Het parfum bevat Viooltje, Mandarijn, Witte peper, Ceder uit Virginia, Eikenmos en Muskus.

Viooltje Mandarijn Witte peper Ceder uit Virginia Eikenmos Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Calibre Senses for Men by Milton Lloyd.

Calibre Senses for Men Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Milton Lloyd Calibre Senses for Men fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Milton Lloyd Calibre Senses for Men, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Calibre Senses for Men van Milton Lloyd naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Calibre Senses for Men van Milton Lloyd geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Kruidige
Yves Saint Laurent Nu Serge Lutens Rousse Chanel Pour Monsieur Concentree Yves Saint Laurent Opium Collector Edition 2008 Myrurgia Maja DSH Perfumes Amber Tesori d`Oriente Zenzero Roxana Illuminated Perfume Chocolate: Figure 6: Epices DSH Perfumes Poivre Pierre Guillaume Private Collection Querelle Bijan B Exquisite for Men Black Phoenix Alchemy Lab Australian Copperhead