Merken » M » Houtachtig « Groepen

muskachtig
amber
aarde
Blue in Musk Mad et Len voor dames en heren Plaatjes

Blue in Musk van Mad et Len is een Houtachtig geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Blue in Musk werd uitgebracht in 2016. Het parfum bevat Eikenboom, Ceder en Muskus Ambrette.

Eikenboom Ceder Muskus Ambrette

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Blue in Musk by Mad et Len.

Blue in Musk Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Mad et Len Blue in Musk fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Mad et Len Blue in Musk, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Blue in Musk van Mad et Len naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Blue in Musk van Mad et Len geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig
Acqua di Parma Colonia Intensa L`Artisan Parfumeur Dzing! Kenneth Cole Signature Ferrari Ferrari No 1 Le Prince Jardinier Arboretum Sonoma Scent Studio Champagne de Bois Caron L`Anarchiste Ocean Pacific Ocean Pacific for Men Le Jardin Retrouve Eau de Vetyver Serge Lutens Bois et Musc Sprezzatura 732 Cascante d’Amore Yves Rocher Cap Nature Sensations Boisees