Merken » L » Oriëntaalse Houtachtige « Groepen

warm kruidig
honing
oudh
Ray Louis Cardin voor heren Plaatjes

Ray van Louis Cardin is een Oriëntaalse Houtachtige geur voor heren. Topnoten zijn Saffraan en Honing; hartnoot is Roos; Basisnoten zijn Agarhout (Oud), Sandelhout en Cashmere hout.

Saffraan Honing

Roos

Agarhout (Oud) Sandelhout Cashmere hout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Ray by Louis Cardin.

Ray Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Ray fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Ray, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Ray van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Ray van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Houtachtige
Giorgio Armani Sensi Chanel Coco Mademoiselle Eau de toilette Comme des Garcons Comme des Garcons Series 3 Incense: Zagorsk Kenzo Peace Tauer Perfumes 05 Incense Extreme Rene Lezard Identite for Men Tokyo Milk Parfumarie Curiosite Dead Sexy Ajmal Dahn Al Oudh Lujain Zirh Corduroy Lulu Guinness Cast A Spell Mexx Perspective Woman Black Phoenix Alchemy Lab Sky City (After)