Merken » L » Houtachtig Kruidige « Groepen

Orchidea Louis Cardin voor heren

warm kruidig
kaneel
zoet

Orchidea van Louis Cardin is een Houtachtig Kruidige geur voor heren. Het parfum bevat Orchidee, Specerijen, Kaneel, Sandelhout en Patchouli.

Orchidee Specerijen Kaneel Sandelhout Patchouli

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Orchidea by Louis Cardin.

Orchidea Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Orchidea fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Orchidea, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Orchidea van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Orchidea van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig Kruidige
Carolina Herrera Chic For Men Christian Lacroix Tumulte pour Homme Jil Sander Sander for Men Ermenegildo Zegna Z Zegna Pierre Cardin Pierre Cardin Pour Monsieur Aramis Havana Reserva By Kilian Straight to Heaven Coty Stetson Black Lisa Hoffman Japanese Agarwood Cuba Paris Cuba Blue Roberto Vizzari Vizzari Homme Bath and Body Works Oak