Merken » L » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

witte bloemen
balsemachtig
zoet
Loud Whisper Louis Cardin voor heren Plaatjes

Loud Whisper van Louis Cardin is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor heren. Topnoot is Bergamot; hartnoot is Jasmijn; Basisnoten zijn Palissander- en rozenhout en Vanille.

Bergamot

Jasmijn

Palissander- en rozenhout Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Loud Whisper by Louis Cardin.

Loud Whisper Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Loud Whisper fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Loud Whisper, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Loud Whisper van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Loud Whisper van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Serge Lutens Iris Silver Mist Trance Essence Hail Merri Avon Bond Girl 007 Jean-Louis Scherrer Miss Scherrer Succes de Paris Fujiyama Boadicea the Victorious Powerful Honore des Pres I Love Les Carottes Ava Luxe Nude Musk Omnia Profumi Granato NANADEBARY Classic Pink Juliette Has A Gun Not A Perfume ID Parfums Ame Toscane Fantaisie Baroque