Merken » L » Oriëntaalse Houtachtige « Groepen

warm kruidig
balsemachtig
amber
Kings of Fortune Louis Cardin voor heren Plaatjes

Kings of Fortune van Louis Cardin is een Oriëntaalse Houtachtige geur voor heren. Het parfum bevat Sandelhout, Oriëntaalse noten en Specerijen.

Sandelhout Oriëntaalse noten Specerijen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Kings of Fortune by Louis Cardin.

Kings of Fortune Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Kings of Fortune fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Kings of Fortune, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Kings of Fortune van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Kings of Fortune van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Houtachtige
Giorgio Beverly Hills Giorgio for Men Avon Derek Jeter Driven Black Monotheme Fine Fragrances Venezia Grace Amber Charriol Charriol Eau de Parfum Avon Bond Girl 007 Forever Sonoma Scent Studio Tabac Aurea Boadicea the Victorious Agarwood Collection Inquisitive Jacques Fath Yang Imperial Police Police Gold Wings Les Nez Let Me Play the Lion CB I Hate Perfume Fire From Heaven CnR Create Aquarius for Men