Merken » L » Oriëntaalse Houtachtige « Groepen

warm kruidig
balsemachtig
amber
Kings of Fortune Louis Cardin voor heren Plaatjes

Kings of Fortune van Louis Cardin is een Oriëntaalse Houtachtige geur voor heren. Het parfum bevat Sandelhout, Oriëntaalse noten en Specerijen.

Sandelhout Oriëntaalse noten Specerijen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Kings of Fortune by Louis Cardin.

Kings of Fortune Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Kings of Fortune fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Kings of Fortune, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Kings of Fortune van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Kings of Fortune van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse Houtachtige
Guerlain Vol de Nuit Evasion Guerlain L'Instant de Guerlain Pour Homme Cristaux d'Agrumes becker.eshaya Golden Amber Frederic Malle Vetiver Extraordinaire Bensimon Cologne Bensimon 1993 Sonoma Scent Studio Encens Tranquille Alexandra de Markoff Enigma Lulu Guinness Cast A Spell DSH Perfumes Vetyver Bvlgari Bvlgari Man I Profumi di Firenze Ambra del Nepal Lolita Lempicka Minuit Noir