Merken » L » Houtachtig « Groepen

groen
dierlijk
fris
Insight Louis Cardin voor heren Plaatjes

Insight van Louis Cardin is een Houtachtig geur voor heren. Het parfum bevat Citrusvruchten, Groene noten, Hout Noten en Leder.

Citrusvruchten Groene noten Hout Noten Leder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Insight by Louis Cardin.

Insight Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Insight fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Insight, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Insight van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Insight van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig
Givenchy Eau de Vetyver Jean-Louis Scherrer S de Scherrer Homme Kenneth Cole Signature Cartier Déclaration Edition Limitée Xerjoff Homme Donna Karan Essence Wenge Jacques Bogart Witness Kanøn Norwegian Wood April Aromatics Prescious Woods Sage Machado Pearl D.S. & Durga Empress Jingu Parah Black Touch