Merken » L » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

roos
groen
muskachtig
Illusion Louis Cardin voor heren Plaatjes

Illusion van Louis Cardin is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor heren. Het parfum bevat Sinaasappel, Groene noten, Roos, Lelietje-van-dalen, White Musk en Ceder.

Sinaasappel Groene noten Roos Lelietje-van-dalen White Musk Ceder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Illusion by Louis Cardin.

Illusion Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Illusion fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Illusion, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Illusion van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Illusion van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Angel Schlesser Angel Schlesser Essential Givenchy Amarige Ylang-Ylang de Mayotte  2006 Montale Aoud Queen Roses Lolita Lempicka Eau d`Ete Parfumee Tommy Bahama Tommy Bahama Fiorucci Miss Fiorucci Only Love Neil Morris Gotham Dorin Un Air de Damas Jasmine Jean-Louis Scherrer Miss Scherrer Lancome Magnifique Eau de Toilette Vera Wang Vera Wang Anniversary Oriflame Moon