Merken » L » Citrus Aromatische « Groepen

Empower Louis Cardin voor heren

warm kruidig
groen
Empower Louis Cardin voor heren Plaatjes

Empower van Louis Cardin is een Citrus Aromatische geur voor heren. Het parfum bevat Citrusvruchten, Bergamot, Munt, Bloemige Noten, Kruidige geurnoten, Muskus en Sandelhout.

Citrusvruchten Bergamot Munt Bloemige Noten Kruidige geurnoten Muskus Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Empower by Louis Cardin.

Empower Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Empower fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Empower, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Empower van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Empower van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus Aromatische
Carolina Herrera 212 Men on Ice 2006 Donna Karan DKNY Men Roberto Cavalli Just Cavalli Blue Rochas Eau de Rochas Guerlain Eau de Cologne du 68 Lush Karma Giorgio Beverly Hills Ocean Dream Men Ted Baker Skinwear Ten for Men Memoire Liquide Soleil Liquide Smell Bent Debonair Kenzo Flower by Kenzo La Cologne Rose en Bos Viridescent