Merken » L » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

muskachtig
leer
groen
Credible Louis Cardin voor heren Plaatjes

Credible van Louis Cardin is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor heren. Het parfum bevat Sinaasappel, Groene noten, Bloemige Noten, Hout Noten, Oost-Indische balsem (Gurjun), Muskus en Leder.

Sinaasappel Groene noten Bloemige Noten Hout Noten Oost-Indische balsem (Gurjun) Muskus Leder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Credible by Louis Cardin.

Credible Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Credible fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Credible, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Credible van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Credible van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Bvlgari Petits et Mamans Moschino Couture! Roberto Cavalli Roberto Cavalli Pino Silvestre Pino Blue Ulric de Varens Varens Love Lulu Castagnette Lulu Bruno Acampora Musc Christopher Joseph Christopher Joseph Crazylibellule and the Poppies Les Divines Alcoves Tout Oublier Letting Go M. Micallef Jewel Max Azria BCBGirls Star O Boticario Floratta Sapphire