Merken » L » Aromatisch Kruidige « Groepen

amber
warm kruidig
dierlijk
Aspiration Louis Cardin voor heren Plaatjes

Aspiration van Louis Cardin is een Aromatisch Kruidige geur voor heren. Het parfum bevat Specerijen, Oost-Indische balsem (Gurjun), Hout Noten, Amber en Muskus.

Specerijen Oost-Indische balsem (Gurjun) Hout Noten Amber Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Aspiration by Louis Cardin.

Aspiration Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Louis Cardin Aspiration fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Louis Cardin Aspiration, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Aspiration van Louis Cardin naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Aspiration van Louis Cardin geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Aromatisch Kruidige
Aramis Aramis Life My Summer Carolina Herrera 212 Men a Summer on Ice 2003 Estée Lauder Pleasures For Men L`Occitane en Provence The Blanc (White Tea) L`Artisan Parfumeur Tea for Two Lili Bermuda Somers Aramis Aramis Cool Blend Miller et Bertaux A Quiet Morning Carolina Herrera Herrera for Men Refreshing Ginger Sinfonia di Note Poudre d'Epices Etat Libre d`Orange Sex Pistols Carol`s Daughter Big Kahuna