Merken » I-K » Oriëntaals Bloemige « Groepen

zoet
fruitig
vanille
Jolie Femme Jequiti voor dames Plaatjes Jolie Femme Jequiti voor dames Plaatjes

Jolie Femme van Jequiti is een Oriëntaals Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Jolie Femme werd uitgebracht in 2016. De Parfumeur achter dit parfum is Eve Miralles. Topnoten zijn Bergamot, Groene appel en Peer; hartnoten zijn Roos, Vanille en Perzik; Basisnoten zijn Karamel, Tonkaboon en Amber.

Bergamot Groene appel Peer

Roos Vanille Perzik

Karamel Tonkaboon Amber

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Jolie Femme by Jequiti.

Jolie Femme Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jequiti Jolie Femme fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jequiti Jolie Femme, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Jolie Femme van Jequiti naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Jolie Femme van Jequiti geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaals Bloemige
Givenchy Organza Kenzo Summer by Kenzo Calvin Klein Euphoria Ineke Evening Edged In Gold Ghost Sweetheart Lobogal Lobogal Pour Elle Karl Lagerfeld Kapsule Floriental JoAnne Bassett Contessa Rasasi Azhaar Pierre Wulff Gilda Teufels Kuche Tender Effection Etienne Aigner Etienne Aigner Pour Femme