Merken » I-K » Oriëntaalse « Groepen

Elixir Jequiti voor dames

amber
vanille
warm kruidig

Elixir van Jequiti is een Oriëntaalse geur voor dames. Elixir werd uitgebracht in 2012. Het parfum bevat Bloemige Noten, Hout Noten, Amber, Vanille en Kruidige geurnoten.

Bloemige Noten Hout Noten Amber Vanille Kruidige geurnoten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Elixir by Jequiti.

Elixir Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jequiti Elixir fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jequiti Elixir, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Elixir van Jequiti naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Elixir van Jequiti geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Rochas Byzantine Avon Little Black Dress Tous Tous Man Jean Desprez Bal a Versailles Kenzo Kenzo Amour Le Parfum Sonoma Scent Studio Ambre Noir Molinard Ambre Oriflame Amber Elixir Donna Karan Essence Labdanum Memoire Liquide Amour Liquide Tesori d`Oriente Ambra Indiana Rasasi Muzarkash