Merken » I-K » Oriëntaalse « Groepen

Elixir Jequiti voor dames

amber
vanille
warm kruidig

Elixir van Jequiti is een Oriëntaalse geur voor dames. Elixir werd uitgebracht in 2012. Het parfum bevat Bloemige Noten, Hout Noten, Amber, Vanille en Kruidige geurnoten.

Bloemige Noten Hout Noten Amber Vanille Kruidige geurnoten

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Elixir by Jequiti.

Elixir Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jequiti Elixir fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jequiti Elixir, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Elixir van Jequiti naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Elixir van Jequiti geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Oriëntaalse
Avon Imari Seduction Avon Perceive Etat Libre d`Orange Noel au Balcon Kenzo Flower by Kenzo Limited Edition 2004 Roger & Gallet Vanille Parfumerie Generale PG14 Iris Taizo Calypso Christiane Celle Calypso Figue Maison Francis Kurkdjian Cologne Pour Le Soir Donna Karan Essence Labdanum Yosh Omniscent 0.96 Ava Luxe Ambre Fonce Mazzolari Ambra