Merken » I-K » Bloemige Fruitige Gourmand « Groepen

Bem Me Quer Com Delícias Candy Jequiti voor dames

zoet
vanille
fruitig

Bem Me Quer Com Delícias Candy van Jequiti is een Bloemige Fruitige Gourmand geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Bem Me Quer Com Delícias Candy werd uitgebracht in 2017. Het parfum bevat Framboos, Roomijs, Witte chocola en Vanille.

Framboos Roomijs Witte chocola Vanille

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Bem Me Quer Com Delícias Candy by Jequiti.

Bem Me Quer Com Delícias Candy Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jequiti Bem Me Quer Com Delícias Candy fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jequiti Bem Me Quer Com Delícias Candy, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Bem Me Quer Com Delícias Candy van Jequiti naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Bem Me Quer Com Delícias Candy van Jequiti geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige Fruitige Gourmand
Victoria`s Secret Succulent Oscar de la Renta Oscar Fresh Vanilla Kylie Minogue Showtime EDP Juicy Couture Viva la Juicy Demeter Fragrance Necco Sweethearts Be My Valentine Voluspa Mignonette Victoria`s Secret Sweet Daydream Smell Bent Prairie Nymph Payard Lychee Mousse Etienne Aigner Clear Day Molinard 1849 Collection Iles D'Or Michel Germain Sexual Sugar