Merken » I-K » Citrus Aromatische « Groepen

Abyssal Mediterranêo Jequiti voor dames

Abyssal Mediterranêo Jequiti voor dames

muskachtig
groen

Abyssal Mediterranêo van Jequiti is een Citrus Aromatische geur voor dames. Abyssal Mediterranêo werd uitgebracht in 2012. Topnoten zijn Bergamot en Mandarijn; hartnoot is Lelietje-van-dalen; Basisnoot is Muskus.

Bergamot Mandarijn

Lelietje-van-dalen

Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Abyssal Mediterranêo by Jequiti.

Abyssal Mediterranêo Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jequiti Abyssal Mediterranêo fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jequiti Abyssal Mediterranêo, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Abyssal Mediterranêo van Jequiti naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Abyssal Mediterranêo van Jequiti geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus Aromatische
Chevignon Best of Chevignon Moschino Friends Men Kusado L'Eau de Kyoto Nicolai Parfumeur Createur Cedrat Intense Jo Wood Organics Amka Jo Malone Lime Basil & Mandarin Atelier Flou Eau d`Aviateur Tallulah Jane 333 Norma Kamali Olive You M. Micallef Les 4 Saisons: White Sea Potter & Moore Bergamot and Green Ginger Oriflame Aromabliss Calming