Merken » I-K » Bloemige « Groepen

Cassandra Bouquet de Pivoines Jeanne Arthes voor dames

Cassandra Bouquet de Pivoines Jeanne Arthes voor dames

zoet
roos

Cassandra Bouquet de Pivoines van Jeanne Arthes is een Bloemige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Cassandra Bouquet de Pivoines werd uitgebracht in 2015. Topnoten zijn Anijs, Bergamot en Perzik; hartnoten zijn Viooltje, Pioenroos, Roos en Jasmijn; Basisnoten zijn Framboos, Muskus en Sandelhout.

Anijs Bergamot Perzik

Viooltje Pioenroos Roos Jasmijn

Framboos Muskus Sandelhout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Cassandra Bouquet de Pivoines by Jeanne Arthes.

Cassandra Bouquet de Pivoines Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jeanne Arthes Cassandra Bouquet de Pivoines fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jeanne Arthes Cassandra Bouquet de Pivoines, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Cassandra Bouquet de Pivoines van Jeanne Arthes naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Cassandra Bouquet de Pivoines van Jeanne Arthes geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Lalique Flora Bella Perry Ellis 360° Nina Ricci Coeur Joie Masaki Matsushima Cherry Michel Klein Illusion Jesus Del Pozo Duende Jessica McClintock Always & Forever Calvin Klein Eternity Summer 2009 Krigler Chateau Krigler 12 Serge Lutens Bas de Soie Liz Claiborne Lucky You Christian Dior La Collection Couturier Parfumeur New Look 1947