Merken » I-K » Bloemige « Groepen

2000 en Patou Jean Patou voor dames

2000 en Patou Jean Patou voor dames

2000 en Patou van Jean Patou is een Bloemige geur voor dames. 2000 en Patou werd uitgebracht in 2000. De Parfumeur achter dit parfum is Jean-Michel Duriez.

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about 2000 en Patou by Jean Patou.

2000 en Patou Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Jean Patou 2000 en Patou fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Jean Patou 2000 en Patou, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan 2000 en Patou van Jean Patou naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van 2000 en Patou van Jean Patou geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemige
Givenchy Amarige Mimosa de Grasse Millesime Prada No7 Violette Salvador Dali Angelic Pink La Perla J`Aime Les Fleurs Miller Harris Coeur de Fleur Renee Tuberose Salvador Dali Little Kiss Cherry Diptyque Do Son Issey Miyake L’Eau d’Issey Fleur de Bois Lisa Hoffman Madagarcar Orchid Katie Price aka Jordan Precious Love Lush Lust