Merken » F-H » Bloemig Fruitige « Groepen

Heb ik: 1 Wil ik: 1

fruitig
witte bloemen
zoet
Reveal Halle Berry voor dames Plaatjes Reveal Halle Berry voor dames Plaatjes Reveal Halle Berry voor dames Plaatjes

Reveal van Halle Berry is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Reveal werd uitgebracht in 2010. De Parfumeur achter dit parfum is Richard Herpin. Topnoten zijn Rode bessen (Aalbes), Perzik, Mimosa en Meloen; hartnoten zijn Plumeria, Iris bloem en Neroli (Oranjebloesem); Basisnoten zijn Vetiver, Kasjmier hout en White Musk.

Rode bessen (Aalbes) Perzik Mimosa Meloen

Plumeria Iris bloem Neroli (Oranjebloesem)

Vetiver Kasjmier hout White Musk

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Reveal by Halle Berry.

Reveal Parfumbeoordelingen

Elseke Hart
Elseke Hart

Fris vrouwelijk geurtje, ik dacht een citroentje met mint te ruiken, onder de mimosa. Zo veel verstand heb ik nou van geurnoten, hihi.
Eindigt in een vers fris houtje.
Een prettige om de dag mee te beginnen, ramen open, snuifje opkomende lentezon met een dauwlaagje.
Eigenlijk wel heel lekker, daarom heb ik haar ook aangschaft, heel zomers ook. Maar past niet helemaal bij mij. Te vrouwelijk. Voor de balans zou ik iets later op de dag een iets 'donkerder' geurtje op de andere arm doen en zo af en toe balanceren.
Daar hou ik van, van alles een beetje. Weegschaal.........

Nov
2013

Reveal by Halle Berry 4.00 out of 5 based on 3 ratings and 1 user reviews

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Halle Berry Reveal fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Halle Berry Reveal, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Reveal van Halle Berry naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Reveal van Halle Berry geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Paris Hilton Heiress Ayala Moriel Altruism Oriflame Volare Spring Flower Parfum Givenchy Hot Couture White Collection Fragonard Belle de Soleil Gattinoni Pret a Porter Victoria`s Secret Sexy Little Things Noir Luciano Soprani DSoir biehl parfumkunstwerke pc01 Amway Sun Dapples Cofinluxe Watt Red Monotheme Fine Fragrances Venezia Rio de Janeiro Passion Fruit