Merken » F-H » Bloemig Fruitige « Groepen

Reveal Halle Berry voor dames

Reveal Halle Berry voor dames
afkeer

Heb ik: 1 Wil ik: 1

Reveal Halle Berry voor dames Plaatjes Reveal Halle Berry voor dames Plaatjes Reveal Halle Berry voor dames Plaatjes

Reveal van Halle Berry is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Reveal werd uitgebracht in 2010. De Parfumeur achter dit parfum is Richard Herpin. Topnoten zijn Rode bessen (Aalbes), Perzik, Mimosa en Meloen; hartnoten zijn Plumeria, Iris bloem en Neroli (Oranjebloesem); Basisnoten zijn Vetiver, Kasjmier hout en White Musk.

Rode bessen (Aalbes) Perzik Mimosa Meloen

Plumeria Iris bloem Neroli (Oranjebloesem)

Vetiver Kasjmier hout White Musk

Belangrijkste geurnoten op basis van uw stemmen

Gebruikers stemmen

Gebruikers stemmen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Reveal by Halle Berry.

Reveal Parfumbeoordelingen

Elseke Hart
Elseke Hart

Fris vrouwelijk geurtje, ik dacht een citroentje met mint te ruiken, onder de mimosa. Zo veel verstand heb ik nou van geurnoten, hihi.
Eindigt in een vers fris houtje.
Een prettige om de dag mee te beginnen, ramen open, snuifje opkomende lentezon met een dauwlaagje.
Eigenlijk wel heel lekker, daarom heb ik haar ook aangschaft, heel zomers ook. Maar past niet helemaal bij mij. Te vrouwelijk. Voor de balans zou ik iets later op de dag een iets 'donkerder' geurtje op de andere arm doen en zo af en toe balanceren.
Daar hou ik van, van alles een beetje. Weegschaal.........

Nov
2013

Wordt lid van deze online parfum community en u kunt uw eigen beoordelingen toevoegen.

Reveal by Halle Berry 4.00 out of 5 based on 3 ratings and 1 user reviews

HALLE BERRY REVEAL for WOMEN by Halle Berry EAU DE PARFUM SPRAY .5 OZ
HALLE BERRY REVEAL for WOMEN by Halle Berry EAU DE PARFUM SPRAY .5 OZ
FragranceNet.com
15.79 USD
HALLE BERRY REVEAL for WOMEN by Halle Berry SET-EAU DE PARFUM SPRAY 1 OZ SHOWER GEL 2.5 OZ
FragranceShop.com
Reveal Perfume by Halle Berry - 1 oz Eau De Parfum Spray
FragranceX.com
Gift Set 1oz
19.95 USD
Reveal Gift Set by Halle Berry Gift Set for Women Includes 1 oz Eau De Parfum Spray 2.5 oz Bath Shower Gel
Perfume.com
Gift Set 1oz
20.75 USD
Reveal Perfume by Halle Berry - -- Gift Set - 1 oz Eau De Parfum Spray 2.5 oz Bath Shower Gel

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Halle Berry Reveal fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als u meer informatie hebt over Halle Berry Reveal, dan kan u dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een personal perfume review. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en u mag Reveal classificeren op basis van Halle Berry. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vindt u externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Reveal van Halle Berry geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Anna Sui Secret Wish Lulu Castagnette Luluforever Salvatore Ferragamo Incanto Dream Givenchy Givenchy Lights S. Cute Sweet Amour Green Apple Donna Karan DKNY Delicious Candy Apples Ripe Raspberry Agatha Agatha Naomi Campbell Cat Deluxe Avon Celebre Aloha Beauty Island Bougainvillea Romeo Gigli Romeo Eau Fraiche Filles des Iles Floral Pettilant