Merken » F-H » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

afkeer

Heb ik: 1

Video's
Closer Halle Berry voor dames Video's
Closer Halle Berry voor dames Plaatjes Closer Halle Berry voor dames Plaatjes Closer Halle Berry voor dames Plaatjes

Closer van Halle Berry is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Closer werd uitgebracht in 2012. De Parfumeur achter dit parfum is Jacques Cavallier. Topnoten zijn Framboos en Waterlelie; hartnoten zijn Mimosa, Viooltje, Ceder en Varen; Basisnoten zijn Vanille dop, Muskus, Kasjmier hout en Mahoniehout.

Framboos Waterlelie

Mimosa Viooltje Ceder Varen

Vanille dop Muskus Kasjmier hout Mahoniehout

Belangrijkste geurnoten op basis van uw stemmen

Gebruikers stemmen

Gebruikers stemmen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Closer by Halle Berry.

Escentric 01
1 geen ja
White Musk For Men
1 geen ja

Closer Parfumbeoordelingen

Sukantara
Sukantara

Ik was net even in de drogist en heb alle geurtjes van Halle Berry geroken. Deze sprong er voor mij echt uit. Ik was verrast door de prijs ook, want hij ruikt heel duur. Lijkt erg op escentric molecules. Lekkere muskgeur met hout, blijft lang hangen en ruikt fris en een tikkeltje sensueel. Hij opent scherp, maar droogt in als een "skinscent". Zeker een unisex geur. Ik ben blij verrast.

Oct
2013

Wordt lid van deze online parfum community en u kunt uw eigen beoordelingen toevoegen.

Closer by Halle Berry 5.00 out of 5 based on 1 ratings and 1 user reviews

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Halle Berry Closer fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als u meer informatie hebt over Halle Berry Closer, dan kan u dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een personal perfume review. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en u mag Closer classificeren op basis van Halle Berry. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vindt u externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Closer van Halle Berry geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Max Mara Max Mara La Perla Charme Van Cleef & Arpels Les Saisons Automne Roberto Verino Verino Pour Homme Rance 1795 Rue Rance Eau Impire Burberry The Beat Fiorucci Miss Fiorucci Only Love Kate Moss Velvet Hour Kylie Minogue Sexy Darling Lancome Magnifique Eau de Toilette Elternhaus Unifaith (MoslBuddJewChristHinDao) Harvey Prince Temptress