Merken » F-H » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

muskachtig
kruiden
Video's
Closer Halle Berry voor dames Video's
Closer Halle Berry voor dames Plaatjes Closer Halle Berry voor dames Plaatjes Closer Halle Berry voor dames Plaatjes

Closer van Halle Berry is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Closer werd uitgebracht in 2012. De Parfumeur achter dit parfum is Jacques Cavallier. Topnoten zijn Framboos en Waterlelie; hartnoten zijn Mimosa, Viooltje, Ceder en Varen; Basisnoten zijn Vanille dop, Muskus, Kasjmier hout en Mahoniehout.

Perfume rating: 4.50 out of 5 with 2 votes.

Framboos Waterlelie

Mimosa Viooltje Ceder Varen

Vanille dop Muskus Kasjmier hout Mahoniehout

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Closer by Halle Berry.

Escentric 01
1 geen ja
White Musk For Men
1 geen ja

Closer Parfumbeoordelingen

Sukantara
Sukantara

Ik was net even in de drogist en heb alle geurtjes van Halle Berry geroken. Deze sprong er voor mij echt uit. Ik was verrast door de prijs ook, want hij ruikt heel duur. Lijkt erg op escentric molecules. Lekkere muskgeur met hout, blijft lang hangen en ruikt fris en een tikkeltje sensueel. Hij opent scherp, maar droogt in als een "skinscent". Zeker een unisex geur. Ik ben blij verrast.

Oct
2013

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Halle Berry Closer fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Halle Berry Closer, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Closer van Halle Berry naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Closer van Halle Berry geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Agent Provocateur Agent Provocateur Agatha Ruiz de la Prada El Beso Mauboussin M Moi L`Erbolario Iris Yves Rocher Comme une Evidence Eau de Parfum Molinard Lavande Humiecki & Graef Bosque Amway Ancestry Emilio Pucci Miss Pucci Morris Occhi Verdi Batik Yves Saint Laurent Parisienne A L`Extreme Kate Walsh Boyfriend