Merken » F-H » Bloemig Aquatische « Groepen

Heb ik: 2

Video's
L Gwen Stefani voor dames Video's
L Gwen Stefani voor dames Plaatjes L Gwen Stefani voor dames Plaatjes

L van Gwen Stefani is een Bloemig Aquatische geur voor dames. L werd uitgebracht in 2007. De Parfumeur achter dit parfum is Firmenich. Topnoten zijn Freesia, Water Hyacint, Viooltjesblad en Peer; hartnoten zijn Oranjebloesem, Jasmijn, welriekende Lathyrus , Lelietje-van-dalen en Roos; Basisnoten zijn Muskus, Perzik, Heliotroop (Vanillebloem) en Plumeria.

Freesia Water Hyacint Viooltjesblad Peer

Oranjebloesem Jasmijn welriekende Lathyrus Lelietje-van-dalen Roos

Muskus Perzik Heliotroop (Vanillebloem) Plumeria

Belangrijkste geurnoten op basis van uw stemmen

Als u dit parfum kent, klik dan op de juiste omschrijvingen in de parfum-piramide om de belangrijkste noten te selecteren

Gebruikers stemmen

Gebruikers stemmen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about L by Gwen Stefani.

L Parfumbeoordelingen

DutchSniffer
DutchSniffer

L ontwikkelt zich vrij snel tot een amalgaam van fruit- en bloemnoten, waar ik geen individuele noten in herken. Kennelijk hebben anderen daar minder moeite mee, ze wijzen moeiteloos peer ,lelietjes-van-dalen, freesia en waterhyacint.
Twijfel tussen vervelend en niet vervelend. Maar laat ik het er op houden dat dit als wasverzachter een fijne geur zou zijn, maar ik het niet zo boeiend vind als parfum.

Nov
2012

Wordt lid van deze online parfum community en u kunt uw eigen beoordelingen toevoegen.

L by Gwen Stefani 2.75 out of 5 based on 5 ratings and 1 user reviews

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Gwen Stefani L fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als u meer informatie hebt over Gwen Stefani L, dan kan u dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een personal perfume review. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en u mag L classificeren op basis van Gwen Stefani. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vindt u externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van L van Gwen Stefani geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Bloemig Aquatische
Hermes Un Jardin En Mediterranee Michael Kors Island Hollister Ryder Lilly Pulitzer Beachy Jesus Del Pozo Halloween Kiss Bvlgari Omnia Green Jade Opus Oils Divine: Venus Compagnia Delle Indie I Ragazzi Compagnia Delle Indie Donna Les Parfums de Rosine Ecume de Rose Laura Tonatto Oltre Roberto Capucci Nuance Ebba Los Angeles Miss Marisa Nuit