Merken » F-H » Bloemig Aquatische « Groepen

aquatisch
Video's
L Gwen Stefani voor dames Video's
L Gwen Stefani voor dames Plaatjes L Gwen Stefani voor dames Plaatjes

L van Gwen Stefani is een Bloemig Aquatische geur voor dames. L werd uitgebracht in 2007. De Parfumeur achter dit parfum is Firmenich. Topnoten zijn Fresia, Water Hyacint, Viooltjesblad en Peer; hartnoten zijn Oranjebloesem, Jasmijn, welriekende Lathyrus , Lelietje-van-dalen en Roos; Basisnoten zijn Muskus, Perzik, Heliotroop (Vanillebloem) en Plumeria.

Perfume rating: 2.75 out of 5 with 5 votes.

Fresia Water Hyacint Viooltjesblad Peer

Oranjebloesem Jasmijn welriekende Lathyrus Lelietje-van-dalen Roos

Muskus Perzik Heliotroop (Vanillebloem) Plumeria

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about L by Gwen Stefani.

L Parfumbeoordelingen

DutchSniffer
DutchSniffer

L ontwikkelt zich vrij snel tot een amalgaam van fruit- en bloemnoten, waar ik geen individuele noten in herken. Kennelijk hebben anderen daar minder moeite mee, ze wijzen moeiteloos peer ,lelietjes-van-dalen, freesia en waterhyacint.
Twijfel tussen vervelend en niet vervelend. Maar laat ik het er op houden dat dit als wasverzachter een fijne geur zou zijn, maar ik het niet zo boeiend vind als parfum.

Nov
2012

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Gwen Stefani L fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Gwen Stefani L, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan L van Gwen Stefani naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van L van Gwen Stefani geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Aquatische
Rochas Aquawoman Estée Lauder Intuition Summer In Bloom Issey Miyake L`Eau d`Issey Reflection In A Drop Dolce&Gabbana D&G Anthology L`Imperatrice 3 O Boticario Nativa Spa  Violet + White Sandal Avon Exotic Beaches Eau D`Italie Au Lac Oriflame Sensoria Coty Ghost Myst Pierre Cardin Bleu Marine Pour Elle Sabon Tal (Marine) Royal Apothic City Of Angels