Merken » D E » Citrus Aromatische « Groepen

witte bloemen
muskachtig
fris
narcotic

Cologne for Alice van Evocative Perfumes is een Citrus Aromatische geur voor dames en heren. Cologne for Alice werd uitgebracht in 2015. De Parfumeur achter dit parfum is Mark Evans. Topnoot is Citrusvruchten; hartnoten zijn Jasmijn, Neroli (Oranjebloesem) en Oranjebloesem; Basisnoot is Muskus.

Citrusvruchten

Jasmijn Neroli (Oranjebloesem) Oranjebloesem

Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Cologne for Alice by Evocative Perfumes.

Cologne for Alice Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Evocative Perfumes Cologne for Alice fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Evocative Perfumes Cologne for Alice, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Cologne for Alice van Evocative Perfumes naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Cologne for Alice van Evocative Perfumes geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Citrus Aromatische
Gianfranco Ferre Gieffeffe Rochas Eau de Rochas Comme des Garcons Energy C Lemon Sisley Sisley Eau de 3 Berkeley Square Lime & Clarysage Maitre Parfumeur et Gantier Eau Pour Le Jeune Homme A Perfume Organic Urban Organic Norma Kamali Olive You DSH Perfumes The sur l’Herbe (Tea No. 2) Caswell Massey Number Six Parfums Bleu Blue Stratos Ebba Los Angeles Miss Marisa Zest