Merken » D E » Bloemig Houtachtige Musk « Groepen

muskachtig
roos
patchoeli
Enrico Coveri Paillettes Nuit Enrico Coveri voor dames Plaatjes

Enrico Coveri Paillettes Nuit van Enrico Coveri is een Bloemig Houtachtige Musk geur voor dames. Enrico Coveri Paillettes Nuit werd uitgebracht in 2014. Topnoten zijn Bergamot, Fresia en Pioenroos; hartnoten zijn Lelietje-van-dalen, Roos en Pruim; Basisnoten zijn Ceder, Patchouli en Muskus.

Bergamot Fresia Pioenroos

Lelietje-van-dalen Roos Pruim

Ceder Patchouli Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Enrico Coveri Paillettes Nuit by Enrico Coveri.

Enrico Coveri Paillettes Nuit Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Enrico Coveri Enrico Coveri Paillettes Nuit fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Enrico Coveri Enrico Coveri Paillettes Nuit, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Enrico Coveri Paillettes Nuit van Enrico Coveri naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Enrico Coveri Paillettes Nuit van Enrico Coveri geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Houtachtige Musk
Gianfranco Ferre 20 For Woman Agent Provocateur Agent Provocateur Carolina Herrera 212 D`Orsay La Dandy Dolce&Gabbana By Paul Smith Sunshine Edition for Women Salvador Dali Daring Gold Lolita Lempicka L`Eau de Minuit Edition 2008 s.Oliver s.Oliver Women Parfums DelRae Mythique Oriflame Miss O Fashion Princess Revlon Downtown Girl