Merken » C » Leerachtige « Groepen

muskachtig
leer
dierlijk
rokerig

CH Privée van Carolina Herrera is een Leerachtige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. CH Privée werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Dominique Ropion. Het parfum bevat Leder, Bloemige Noten en Muskus.

Leder Bloemige Noten Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about CH Privée by Carolina Herrera.

CH Privée Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Carolina Herrera CH Privée fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Carolina Herrera CH Privée, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan CH Privée van Carolina Herrera naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van CH Privée van Carolina Herrera geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Leerachtige
Giorgio Armani Armani Prive Cologne Spray Cuir Amethyste Guerlain Cuir Beluga English Leather English Leather Black Maurer & Wirtz GranValor Tabac Tom Ford Tuscan Leather Montana Parfum de Peau Esteban Cuir Oscar de la Renta Oscar de la Renta Pour Lui Houbigant Duc de Vervins Axe Axe Instinct Avon Aromadisiac for Him Serge Lutens Boxeuses