Merken » C » Leerachtige « Groepen

dierlijk
patchoeli
hartig
warm kruidig
CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes CH Privée Carolina Herrera voor dames Plaatjes

CH Privée van Carolina Herrera is een Leerachtige geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. CH Privée werd uitgebracht in 2017. De Parfumeur achter dit parfum is Dominique Ropion. Het parfum bevat Schijnhulst (Osmanthus), Kaviaar, Patchouli, Vanille en Leder.

Schijnhulst (Osmanthus) Kaviaar Patchouli Vanille Leder

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about CH Privée by Carolina Herrera.

CH Privée Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Carolina Herrera CH Privée fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Carolina Herrera CH Privée, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan CH Privée van Carolina Herrera naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van CH Privée van Carolina Herrera geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Leerachtige
Rochas Globe Pierre Cardin Enigme Halston Halston Z14 Daniel Hechter Caractere Giorgio Beverly Hills Red for Men Acca Kappa 1869 biehl parfumkunstwerke gs02 Aus Liebe zum Duft Aus Liebe zum Duft No 1 CB I Hate Perfume In The Library Neil Morris Fetish Puredistance M Strange Invisible Perfumes Black Rosette