Merken » B » Bloemig Fruitige « Groepen

Pink Taxi Night Club Brocard voor dames

zoet
fruitig
kers

Pink Taxi Night Club van Brocard is een Bloemig Fruitige geur voor dames. Pink Taxi Night Club werd uitgebracht in 2011. Topnoten zijn Framboos, Kersen en Mandarijn; hartnoten zijn Gardenia, Vanille, Marshmellow en Orchidee; Basisnoten zijn Leder, Muskus, Sandelhout en Eik.

Framboos Kersen Mandarijn

Gardenia Vanille Marshmellow Orchidee

Leder Muskus Sandelhout Eik

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Pink Taxi Night Club by Brocard.

Pink Taxi Night Club Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Brocard Pink Taxi Night Club fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Brocard Pink Taxi Night Club, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Pink Taxi Night Club van Brocard naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Pink Taxi Night Club van Brocard geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Bloemig Fruitige
Yohji Yamamoto Yohji Yamamoto pour Femme Roberto Cavalli Just Cavalli Her Givenchy My Givenchy L`Artisan Parfumeur Ananas Fizz Princesse Marina De Bourbon Rouge Royal Morgan Love de Toi Lulu Castagnette Luluforever Jardin de France Eau perlee Alain Delon Samourai Pinkberry O Boticario Myriad So...? So...? Superstar Victoria`s Secret Lost in Fantasy