Merken » B » Bloemig Groene « Groepen

afkeer

Heb ik: 1 Wil ik: 2

Video's
Rosabotanica Balenciaga voor dames Video's
Rosabotanica Balenciaga voor dames Plaatjes Rosabotanica Balenciaga voor dames Plaatjes Rosabotanica Balenciaga voor dames Plaatjes

Rosabotanica van Balenciaga is een Bloemig Groene geur voor dames. Dit is een nieuw parfum. Rosabotanica werd uitgebracht in 2013. Topnoten zijn Hyacint, Vijgeblad en Petitgrain olie (stengels en blaadjes); hartnoten zijn Roos, Roze peper, Kardemom en Grapefruit; Basisnoten zijn Witte amber, Ceder, Vetiver, Patchouli en Houtachtige noten.

Hyacint Vijgeblad Petitgrain olie (stengels en blaadjes)

Roos Roze peper Kardemom Grapefruit

Witte amber Ceder Vetiver Patchouli Houtachtige noten

Belangrijkste geurnoten op basis van uw stemmen

Gebruikers stemmen

Gebruikers stemmen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Rosabotanica by Balenciaga.

Rosabotanica Parfumbeoordelingen

pebbles
pebbles

Heb een proefmonster gekregen op mijn verzoek!
En wil hem heel graag aan de collectie toevoegen!

Jul
DutchSniffer
DutchSniffer

Afgaand op de naam Rosa-botanica en een paar kritieken had ik er een hard hoofd in, maar neen.. dit is een geur die me erg bevalt. Niet te veel roos, maar een mooie groene geur die aards aandoet, waarschijnlijk door het vijgenblad. die mogelijk ook de reden is dat de een haar liefhebt en de ander haar haat (zie Womanity).

Een van de schrijfsters rook het overal in Parijs en wist niet wat het was, waarna Hermes Un Jardin en Mediterannee er het meeste op bleek te lijken.. tot ze uiteindelijk Rosabotanica zelf vond en een Eureka ervaring kreeg en de fles in haar armen mocht sluiten.
Zo poëtisch denk ik er niet over maar zal de sample met liefde opmaken!

Jun
Cindyrella
Cindyrella

Na een veelbelovende opening met een lichtzoetige warme rozengeur met een vleugje groen, gaat Rosabotanica al snel over in een frisse maar tikkie scherpe groene roos.
Het warmere van de opening mis ik daarna zeer, en Rosabotanica ruikt dan enkel nog groen, rozig, een beetje zepig en weinig spannend.
Daarnaast zit er een scherpe geur in die mij stoort, die recht mijn sinussen in schiet en die ik ook vaak in Hermesgeuren tegenkom. Ik vermoed dat dat element transparantie wil scheppen, maar voor mij persoonlijk creëert het voornamelijk hoofdpijn.
Deze is helaas niet voor mij.

May
2014

Wordt lid van deze online parfum community en u kunt uw eigen beoordelingen toevoegen.

Rosabotanica by Balenciaga 4.67 out of 5 based on 3 ratings and 3 user reviews

BALENCIAGA Rosabotanica 1.7 oz Eau de Parfum Spray
130.00 USD
BALENCIAGA Rosabotanica 3.4 oz Eau de Parfum Spray
BALENCIAGA Rosabotanica 3.4 oz Eau de Parfum Spray

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Balenciaga Rosabotanica fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als u meer informatie hebt over Balenciaga Rosabotanica, dan kan u dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een personal perfume review. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en u mag Rosabotanica classificeren op basis van Balenciaga. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vindt u externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Rosabotanica van Balenciaga geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Bloemig Groene
Boucheron Boucheron Eau Legere Decleor Aromantic Roger & Gallet Eau de The Vert Bath and Body Works Sea Island Cotton Yves Saint Laurent Rive Gauche Intense Chanel Une Fleur de Chanel Frapin Esprit de Fleurs Berkeley Square White Tea Ayala Moriel Les Nuages de Joie Jaune CB I Hate Perfume Cradle of Light Avon Today Tomorrow Always Diamond Cofinluxe Watt Mauve