Merken » A » Houtachtig « Groepen

balsemachtig
patchoeli
roos
amber
Idillio Acca Kappa voor dames en heren Plaatjes Idillio Acca Kappa voor dames en heren Plaatjes

Idillio van Acca Kappa is een Houtachtig geur voor dames en heren. Dit is een nieuw parfum. Idillio werd uitgebracht in 2016. Topnoten zijn Roos en Salie; hartnoten zijn Ceder en Sandelhout; Basisnoten zijn Amber en Patchouli.

Roos Salie

Ceder Sandelhout

Amber Patchouli

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Idillio by Acca Kappa.

Idillio Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Acca Kappa Idillio fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Acca Kappa Idillio, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Idillio van Acca Kappa naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Idillio van Acca Kappa geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Meer uit dezelfde groep Houtachtig
Aramis Aramis Bermuda Tonic Escada Escada pour Homme Light Silver Edition Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme Intense Krizia Spazio Krizia Uomo Bond No 9 Riverside Drive Van Heusen Proximity Le Labo Vetyver 46 Voluspa Malayan Coco Givenchy Pi Neo 2010 Roger Vivier Le Santal Yves Rocher Cap Nature Sensations Boisees Anicka Yi & Maggie Peng Shigenobu Twilight