Merken » A » Bloemig Groene « Groepen

Wil ik: 1

groen
warm kruidig
Absolument Absinthe Absolument Parfemeur voor dames Plaatjes

Absolument Absinthe van Absolument Parfemeur is een Bloemig Groene geur voor dames. Absolument Absinthe werd uitgebracht in 2006. Absolument Absinthe is gecreëerd door Pascal Rolland en Marc Villaceque. Topnoten zijn Chinese zwarte thee, Bergamot, Cannabis en Mandarijn; hartnoten zijn Nootmuskaat, Galbanum (Gomhars), Jasmijn, Ylang-Ylang , Lelietje-van-dalen, Lotus, Kardemom en Absinth-alsem (Artemisia absinthium); Basisnoten zijn Sandelhout en Muskus.

Chinese zwarte thee Bergamot Cannabis Mandarijn

Nootmuskaat Galbanum (Gomhars) Jasmijn Ylang-Ylang Lelietje-van-dalen Lotus Kardemom Absinth-alsem (Artemisia absinthium)

Sandelhout Muskus

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Absolument Absinthe by Absolument Parfemeur.

Absolument Absinthe Parfumbeoordelingen

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over Absolument Parfemeur Absolument Absinthe fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als je meer informatie hebt over Absolument Parfemeur Absolument Absinthe, dan kan je dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een persoonlijke parfumbeoordeling. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en je kan Absolument Absinthe van Absolument Parfemeur naar jouw mening classificeren. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vind je externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Absolument Absinthe van Absolument Parfemeur geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Bloemig Groene
Chloe Chloe Innocence ID Parfums Le Monde des Rêves L`Occitane en Provence Notre Flore Iris Givenchy Greenergy Esteban Tempete de Zeste Orlane Fleurs d`Orlane Comme des Garcons Comme des Garcons Series 1 Leaves: Calamus Max Factor Le Jardin Jo Malone French Lime Blossom Robert Piguet Futur Marbert Energy Yves Rocher Folies de Saisons Caprices de Printemps