Merken » A » Bloemig Groene « Groepen

Absolument Absinthe AA Absolument Absinthe voor dames
afkeer

Wil ik: 1

Absolument Absinthe AA Absolument Absinthe voor dames Plaatjes

Absolument Absinthe van AA Absolument Absinthe is een Bloemig Groene geur voor dames. Absolument Absinthe werd uitgebracht in 2006. Absolument Absinthe is gecreëerd door Pascal Rolland en Marc Villaceque. Topnoten zijn Chinese zwarte thee, Bergamot, Cannabis en Mandarijn; hartnoten zijn Nootmuskaat, Galbanum (Gomhars), Jasmijn, Ylang-Ylang , Lelietje-van-dalen, Lotus, Kardemom en Absinth-alsem (Artemisia absinthium); Basisnoten zijn Sandelhout en Muskus.

Chinese zwarte thee Bergamot Cannabis Mandarijn

Nootmuskaat Galbanum (Gomhars) Jasmijn Ylang-Ylang Lelietje-van-dalen Lotus Kardemom Absinth-alsem (Artemisia absinthium)

Sandelhout Muskus

Belangrijkste geurnoten op basis van uw stemmen

Als u dit parfum kent, klik dan op de juiste omschrijvingen in de parfum-piramide om de belangrijkste noten te selecteren

Gebruikers stemmen

Gebruikers stemmen

Meer over dit parfum in het engels / More in English language about Absolument Absinthe by AA Absolument Absinthe.

Absolument Absinthe Parfumbeoordelingen

Wordt lid van deze online parfum community en u kunt uw eigen beoordelingen toevoegen.

Deze pagina bevat informatie, beoordelingen, parfumcomposities, foto's, nieuwe advertenties, vintage posters en video's over AA Absolument Absinthe Absolument Absinthe fragrance maar wij staan niet garant voor de nauwkeurigheid van de informatie. Als u meer informatie hebt over AA Absolument Absinthe Absolument Absinthe, dan kan u dit toevoegen aan onze database door het toevoegen van een personal perfume review. Fragrantica heeft een uniek persoonlijk classificatiesysteem en u mag Absolument Absinthe classificeren op basis van AA Absolument Absinthe. Klik de juiste optie aan op het classificatiegedeelte onder het parfum plaatje. Ook vindt u externe links naar websites/Internet winkels, maar Fragrantica heeft geen controle noch toegang tot deze links. Wij geven geen garanties, noch dragen wij verantwoordelijkheid over de inhoud van deze links en websites en over gevolgen van eventuele (financiele) transacties. Beoordelingen van Absolument Absinthe van AA Absolument Absinthe geven de visie weer van deskundige auteurs maar staan los van Fragrantica's visies.

Coupon Code Fragrantica
Meer uit dezelfde groep Bloemig Groene
Lancome Climat (La Collection Fragrances) Hanae Mori Haute Couture O Boticario Carpe Diem Chanel Chanel N°19 Cale Fragranze d’Autore Ozio Bath and Body Works Sea Island Cotton Orlane Autour du Muguet Berkeley Square White Tea Chanel Les Exclusifs de Chanel Bel Respiro Nina Ricci Ricci Club Annick Goutal Le Chevrefeuille Guerlain Too Much?